Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

LATEST NEWS
CONTACTS
SEO

Diferite tipuri de optimizare SEO

agentie seo bucuresti

Motoarele de căutare, inclusiv Google, iau în considerare o serie de factori atunci când evaluează și clasifică conținutul online, ceea ce face ca SEO-ul să aibă multiple aspecte. Există trei tipuri de bază de optimizare SEO: SEO on-page, SEO off-page și SEO tehnic.

SEO on-page: Acest tip de optimizare se concentrează pe îmbunătățirea calității și structurii conținutului de pe o pagină web. Pentru a obține un SEO eficient pe pagină, este important să se acorde atenție calității conținutului, utilizării cuvintelor cheie relevante și utilizării adecvate a etichetelor HTML.

SEO off-page: Această metodă implică obținerea de link-uri de la alte site-uri web și pagini care să trimită trafic către pagina pe care doriți să o optimizați. Elementele-cheie ale SEO off-page includ backlink-urile, link-urile interne și reputația pe care o construiți în mediul online.

SEO tehnic: Acest tip de optimizare se concentrează pe îmbunătățirea performanței generale a site-ului în motoarele de căutare. Aspecte precum securitatea site-ului (de exemplu, certificatele SSL), experiența utilizatorului (UX) și structura corespunzătoare a site-ului joacă un rol crucial în SEO-ul tehnic.

Cele trei tipuri de optimizare SEO menționate anterior sunt folosite în special pentru site-uri web și bloguri, dar pot fi aplicate și în cazul următoarelor subtipuri de SEO:

SEO local: Acest tip de optimizare are ca scop clasarea afacerii dvs. cât mai sus posibil în rezultatele locale ale motoarelor de căutare și pe Google Maps. În acest caz, recenziile, înregistrările și optimizarea profilului dvs. de afaceri Google sunt de o importanță crucială.

SEO pentru imagini: Această strategie combină tehnici atât on-page, cât și tehnice pentru a vă asigura că imaginile de pe site-ul dvs. sunt clasate în rezultatele căutării de imagini Google. Optimizarea imaginilor, utilizarea de etichete adecvate și îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginii sunt factori cheie în SEO-ul pentru imagini.

Video SEO: Acest tip de optimizare implică utilizarea unor strategii on-page, off-page și tehnice pentru a asigura clasarea videoclipurilor dvs. în rezultatele căutării video pe platforme precum YouTube sau Google.

Deși toate cele trei subtipuri menționate anterior implică utilizarea celor trei tipuri de bază de optimizare SEO, diferențele apar în ceea ce privește gradul de accent pus pe fiecare tip de bază în funcție de specificul fiecărui subtip.

Cum funcționează SEO?

Deci, să vedem cum decide Google ce pagini să afișeze în pagina de rezultate a motorului de căutare (SERP) pentru o anumită interogare. Cum se reflectă asta în traficul către site-ul dvs.? Hai să analizăm modul în care funcționează optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).

Crawlerii de căutare ai Google explorează în mod continuu internetul, colectând, clasificând și stocând miliardele de pagini web existente în indexul lor. Atunci când căutați ceva și Google afișează rezultatele, acestea provin din indexul lor, nu direct de pe internet.

Google utilizează un algoritm complex, o formulă numită, pentru a sorta rezultatele pe baza mai multor criterii (factori de clasificare, pe care le vom detalia în continuare). Acești factori includ calitatea conținutului, relevanța acestuia pentru interogarea de căutare și proprietatea asupra site-ului web (domeniul), printre altele.

Apoi, modul în care utilizatorii interacționează cu rezultatele oferă Google informații cu privire la gradul de satisfacție al fiecărei pagini, iar această informație este inclusă în algoritmul lor.

Author

viorel

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *