Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
Google Maps

Cum ajungi în topul Google Maps?

seo local


De-a lungul anilor am observat că mulți antreprenori nu reușesc să își optimizeze eficient afacerea pentru a ajunge în topul Google Maps.

Motivul? Ei fac una sau mai multe dintre aceste erori:

1. Profil incomplet

Dacă nu completezi toate detaliile în profilul afacerii tale de pe Google Maps, cum ar fi numele, adresa, numărul de telefon și alte informații importante, Google nu va considera profilul tău relevant și asta îți poate afecta vizibilitatea în online.

2. Lipsa de actualizări

E important să ții la zi informațiile despre afacerea ta de pe Google My Business. Dacă se schimbă orarul, numărul de telefon sau locația afacerii, asigură-te că actualizezi informațiile. Adaugă și poze noi cu afacerea ta, inclusiv poze cu interiorul, exteriorul sau produsele pe care le oferi.

3. Conținut neoptimizat

Conținutul pe care îl pui pe Google My Business, ca descrierea afacerii sau postările, trebuie să conțină cuvinte cheie importante. Folosește cuvinte cheie relevante pentru produsele sau serviciile tale, astfel încât să fie ușor de găsit de clienții din zona ta.


4. Lipsa de recenzii

Recenziile pozitive pot ajuta la creșterea vizibilității afacerii tale și pot încuraja mai mulți clienți să te aleagă. Încurajează-i pe clienții mulțumiți să lase recenzii pozitive pe profilul tău de Google My Business. Nu uita să răspunzi la recenziile pe care le primești, fie ele bune sau rele, cu profesionalism și amabilitate.

5. Lipsa de interacțiune

Interacționează cu clienții tăi, răspunde la întrebările pe care le primesc și arată-le că îți pasă de experiența lor. Poți folosi și funcția de postări de pe Google Maps pentru a anunța oferte speciale, evenimente sau alte noutăți despre afacerea ta.


Deși lista poate continua, acestea sunt cele mai întâlnite greșeli pe care antreprenorii le comit, afectându-și astfel vizibilitatea afacerii. 

Apoi, mulți dintre ei dau vina pe Google Maps, spunând că nu este un canal potrivit de promovare, în loc să recunoască că nu știu cum să-și optimizeze afacerea eficient.


Author

viorel